Wsparcie klienta
Witamy w dziale obsługi klienta Terd.pl!
Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub problemy dotyczące naszego sklepu, produktu, zamówienia lub czegokolwiek innego, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta.
Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Nie otrzymałem/am mojego kodu.
W tym przypadku istnieją trzy możliwości:
1. Powinieneś otrzymać wiadomość e-mail zatytułowaną „Zamówienie nr (numer zamówienia) potwierdzone”. W tej wiadomości e-mail znajdziesz pośrodku duży przycisk o nazwie „Wyświetl zamówienie”. Kliknij tutaj. Następnie zostaniesz przekierowany na stronę z podziękowaniami. Tam zobaczysz podświetloną na niebiesko opcję „wyświetl kod”. Jeśli na to klikniesz, zostaniesz przekierowany na stronę, na której znajdziesz swój kod.
2. Jeśli w ciągu ostatnich 30 dni kupiłeś w paysafecards za kwotę większą niż 150 €, powinieneś otrzymać wiadomość e-mail o temacie „[Uwaga] Wymagana weryfikacja”. Kliknij „Zweryfikuj” w tej wiadomości e-mail i postępuj zgodnie z instrukcjami.
3. Powyższe dwa przypadki nie mają zastosowania i nie można zobaczyć kodu. W tym przypadku kod faktycznie nie został wysłany. Proszę napisać e-mail na adres kontakt@terd.pl.
Aby skontaktować się z naszym działem obsługi klienta, możesz wybrać różne opcje:
- Chat-Support: (obecnie niedostępne)
- E-Mail Support: kontakt@terd.pl
- Telefon-Support: +48 22 208 5310
W zależności od tego, czy wysłałeś nam e-mail, czy skontaktowałeś się z naszym wsparciem na czacie, zazwyczaj otrzymasz odpowiedź na swoją prośbę w ciągu 12 godzin.
Zalecamy jednak skontaktowanie się z obsługą e-mailową, ponieważ możesz spodziewać się szybszego czasu odpowiedzi.
Godziny naszej pracy są następujące:
Pon-Pt: 12-24
So: 12-24
Nie: 12-24
Z wyrazami szacunku
Twoja obsługa klienta Terd.pl